Menu
Informace o hře
Ovládání hry
Horní menu
Rasy
LidéElfovéTrpaslíciHobitiSkřetiMagistřiVílyDémoniNemrtvíObři
Vzorce
Užitečné odkazy
FAQ
Slovníček pojmů
Autoři

Odkaz na hru
Diskusní server
Football Arena

Rasy ve hře
Každá aliance by měla mít nejméně 5 magických ras, což znamená Víly, Magistry nebo Obry. Dále nějakou rasu, která se může při trojtahu změnit na magickou a odkouzlit magii, to může být Člověk, Elf nebo také Hobit, který má po Obrech a Vílách nejsilnější magii do útoku, má ale také poměrně málo negativní energie na kouzlení. Další složení už závisí na stylu hry aliance. Některé jsou útočně laděné, další si zakládají na obraně, jiné mají třeba více Trpaslíků nebo Lidí, tj. ras, které můžou dobře útočit i bránit.

Slabší armáda Silnější armáda Zalidnění Počet útoků
Rasa O Ú O Ú Dům Pozemek Vojenské Špionáž Věže Tahů
Lidé 6 7 11 11 2 3.3 3 15 +5% 15
Elfové 6 4 13 7 2 2.8 2 0 14
Trpaslíci 6 9 12 14 1 3.2 4 0 +20% 16
Hobiti 4 6 8 7 3 3.2 2 20 +15% 14
Skřeti 1 13 4 18 2 3.1 5 5 18
Magistři 6 7 11 12 2 2.5 0 0 +10% 14
Víly 3 5 6 10 4 1.9 1 5 +25% 16
Démoni 7 18 11 28 1 2.1 3 0 19
Nemrtví 4 5 7 9 1 5.9 3 25 +40% 16
Obři 2 9 5 16 2 2.5 2 5 21

Profese
Rasa Farmáři Kameníci Zedníci Obchodníci Alchymisti Zbrojaři Kouzelníci
Lidé +5% +5% +5% +25% +5% +5% +5%
Elfové -5% -5% -5% +20%
Trpaslíci -10% +10% +75% -5% +5%
Hobiti +25% -10% -5% -5%
Skřeti -5% -5% -10% +75% -10%
Magistři -5% -10% -10% +5% -25% +20%
Víly -50% +5% +5% -5% -5% +15%
Démoni +20% +10%
Nemrtví +10% +10% +10% +10% +10% +10% -10%
Obři +10% +25% +5% -5% +50% -25% +10%

Počet magie
Rasa Pozitivní energie Negativní energie
Lidé 12 25
Elfové 15 25
Trpaslíci 14 0
Hobiti 10 5
Skřeti 25 0
Magistři 12 40
Víly 12 35
Démoni 16 0
Nemrtví 20 35
Obři 30 30

Detaily ras
Ekonomika Vojenská obrana Vojenský útok Magický útok Magická obrana Magie do paktů
1. Nemrtví 121 Elfové 62 Skřeti 91 Obři 72 Magistři 73 Nemrtví 69
2. Obři 104 Lidé 58 Démoni 87 Víly 66 Elfové 69 Hobiti 65
3. Skřeti 100 Hobiti 52 Obři 72 Hobiti 65 Víly 66 Víly 59
4. Hobiti 92 Trpaslíci 50 Nemrtví 62 Nemrtví 62 Démoni 66 Lidé 53
5. Lidé 92 Magistři 45 Trpaslíci 59 Lidé 56 Obři 66 Skřeti 51
6. Víly 86 Nemrtví 41 Víly 59 Elfové 55 Lidé 63 Elfové 48
7. Trpaslíci 78 Víly 35 Lidé 58 Magistři 54 Trpaslíci 63 Obři 47
8. Elfové 66 Démoni 28 Magistři 50 Skřeti 46 Hobiti 60 Magistři 45
9. Démoni 60 Skřeti 26 Elfové 34 Trpaslíci 44 Nemrtví 57 Trpaslíci 42
10. Magistři 58 Obři 22 Hobiti 33 Démoni 33 Skřeti 54 Démoni 31

Poznámka - U poslední tabulky je také třeba přihlédnout k bonusům nebo postihům ras, které jednotlivé části detailů ovlivňují, i když zároveň nejdou tak lehce zahrnout do vzorce. Při výpočtu ekonomiky například nebyla do výpočtu zahrnuta snížená spotřeba jídla nebo rychlejší zaučování či nižší cena armády u Trpaslíků, vyšší zisky u Démonů z radnice nebo vojenských útoků. Nemrtví zase například nemůžou stavět speciální budovy. U útoku zase silnější skupinové útoky od Lidí, u obrany je to zase vojenská obrana od kouzelníků u Magistrů a u magie počet pozitivní nebo negativní energie a další. U ekonomiky je také těžké určit, která profese je jak důležitá, protože důležitost se liší podle situace ve hře. Víly mají velký postih na farmáře, ale pokud mají postavené tržiště a je k prodeji levné jídlo, nemusí jejich ekonomiku tento postih vůbec ovlivnit. Proto nikdy nevybírejte rasu jen podle tohoto přehledu.

Pokud již víte jak fungují magické pakty, můžete lehce zjistit, že 2 magické pakty s Hobitem (2*65=130) jsou skoro to samé jako 3 magické pakty s Magistrem (3*45=135). Hobiti ale nemají tolik negativní magie na kouzlení, takže silnou magii většinou nevyužijí. Podobných příkladů by se dalo najít samozřejmě více.